Revisor og online regnskabsprogrammer

januar 18, 2010

Revision og regnskab – hvor finder du den rigtige revisor i København?

Filed under: moms,Regnskab,revision,revisionsvirksomhed,Revisor,skat — revisor @ 11:17 am

Der er sket en del efter at jeg startede denne blog, jeg er ikke længere Revisor elev, men er nu blevet rigtig revisor😉

Jeg vil i den forbindelse gerne anbefale TimeVision revisionsvirksomhed i København til alle revisor relaterede opgaver så som regnskab, revision, moms, skat o.s.v.

Arbejdet som revisor lever fuldt ud op til mine forventninger, og jeg er glad for at det blev mit valg for mange år siden at arbejde med skat moms og regnskaber, det er faktisk meget sjovere end folk går og tror ;-)

Du kan se mere via:

  • Regnskab i København
  • Revision i København
  • Budget i København
  • Skat, moms & afgifter i København
  • Værdiansættelse af virksomheder i København
  • Generationsskifte i København
  • Køb & salg af virksomheder i København
  • Etablering af virksomheder i København
  • Forretningsudvikling i København

1 kommentar »

  1. Gråzonen om fradrag ved konkurs
    Jeg har cyklet rundt i skat og kan ikke finde endeligt svar på hvordan jeg bedst kan udnytte nedenstående situation mest gunstigt skattemæssigt.
    I august 2009 gik mine 3 selskaber konkurs – et holdingselskab og 2 driftsselskaber – og jeg og min kone stod tilbage med en gæld på 2,8 mio. som vi hæftede personligt for og havde stillet diverse ejendomme i sikkerhed. Ejendommene indvilligede vi at sælge, men det har kun indbragt 1 mio og vi står derfor tilbage med en stor gæld som vi selvfølgelig ønsker at udnytte skattemæssigt.
    Som jeg har forstået reglerne kan et kautionstab, driftstab eller udlånstab til anpartsselskab ikke fratrækkes i den personlige indkomst. Men der er den undtagelse at såfremt gælden tilskrives det personligt ejede selskab kan det fratrækkes i den personlige indkomst. Og sådan et genaktiverede jeg 1 måned før konkursen…så spørgsmålet er om den holder?
    Jeg skal bruge en revisor til at trumfe det igennem….HJÆLP!

    Kommentar af Frederik Backhaus — april 21, 2011 @ 12:37 pm | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

